Kliendid ajendasid mobiil-ID kasutama

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Järvamaa arenduskeskuse ettevõtluskonsultant Saima Piisner märkas, kuidas kliendid said telefoni teel kiirelt aetud asju, milleks temal kulus hoopis rohkem aega. Nüüd, mobiil-ID kasutajana, ei kujuta ta elu teisiti enam ettegi.

Piisner pani tähele, kuidas konsultatsioonile tulnud ettevõtjatel käis andmebaasidesse sisenemine sipsti, samal aja kui tema ID-kaardiga ühendust ootas. «Hakkasin asja uurima, tegin endale mobiil-ID võimalused selgeks ja nüüd juba kaks aastat kasutan ja olen väga rahul,» lausus ta.

Piisner lisas, et kui ta peab mõnda portaali sisenedes kasutama veel vana meetodit ehk ID-kaarti, siis võrdub see kohe ajas tagasiminekuga. «Nii olen harjunud mobiil-IDga, sest see on tõesti palju kiirem ja lihtsam,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles