Järvamaa arenduskeskuse ettevõtluskonsultant Saima Piisner märkas, kuidas kliendid said telefoni teel kiirelt aetud asju, milleks temal kulus hoopis rohkem aega. Nüüd, mobiil-ID kasutajana, ei kujuta ta elu teisiti enam ettegi.
Tellijale
Kliendid ajendasid mobiil-ID kasutama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Piisner pani tähele, kuidas konsultatsioonile tulnud ettevõtjatel käis andmebaasidesse sisenemine sipsti, samal aja kui tema ID-kaardiga ühendust ootas. «Hakkasin asja uurima, tegin endale mobiil-ID võimalused selgeks ja nüüd juba kaks aastat kasutan ja olen väga rahul,» lausus ta.