Värske uuringu järgi on pääsukesemärki märganud 85% Eestimaa elanikest.
Tellijale
Viiendik tarbijaist eelistab alati pääsukesemärgiga tooteid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
„Kasvanud on tarbijate hulk, kes alati eelistavad Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärgiga tooteid. TNS EMORi novembri uuringu järgi väidab 19% tarbijaist, et eelistab alati pääsukesemärgiga tooteid, aasta varem oli vastav näitaja 11%. Lisaks eelistab mõnikord pääsukesemärgiga tooteid 59% märgistust näinud tarbijatest,“ ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus.