Viiendik tarbijaist eelistab alati pääsukesemärgiga tooteid

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu

Värske uuringu järgi on pääsukesemärki märganud 85% Eestimaa elanikest. 

„Kasvanud on tarbijate hulk, kes alati eelistavad Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärgiga tooteid. TNS EMORi novembri uuringu järgi väidab 19% tarbijaist, et eelistab alati pääsukesemärgiga tooteid, aasta varem oli vastav näitaja 11%. Lisaks eelistab mõnikord pääsukesemärgiga tooteid 59% märgistust näinud tarbijatest,“ ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus.

„Pääsukesemärk on üks vähestest üldistest toidumärgistest, mille järgi tarbija leiab toidupoes kergesti üles kodumaisest põhitoorainest valmistatud kvaliteetse toote. Tunnustatud Eesti Maitse päritolu- ja kvaliteedimärgiga toodete puhul hinnatakse jooksvalt nii toote kvaliteeti kui kontrollitakse toote valmistamisel kasutatud põhitooraine päritolu. Heameelt valmistab, et aastaga on natuke kasvanud ka tarbijate usaldus põllumajandus-kaubanduskoja kvaliteedimärkide vastu – 90 protsenti märgistusega tuttav olijatest peab neid täiesti või pigem usaldusväärseteks. Usaldus märkide suhtes on suurem kõrgema haridusega inimeste ja naiste hulgas,“ selgitas Sõrmus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles