Ka internetiturundus vajab õppimist

Silvi Lukjanov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu

Kui tähtis on oskus aktiivselt suhelda Facebookis nii, et  see ka müüks tooteid või teenuseid ja oleks kliendile nähtav ning kuhu suundub turundus, sellest kuuleb praktikutelt esmaspäeval Paides.

Kas väikeettevõtjale tihti imelihtsana tunduvad iganädalased blogipostitused on ikka nii iseenesest mõistetavad, et need «pisikestena tunduvad ülesanded» võib lükata teha kas sekretärile, projektijuhile või turundusvaldkonna eest vastutajale?

Kuidas tähtsustub kiires sotsiaalmeedia ajastul oskus aktiivselt suhelda Facebookis nii, et  see ka müüks tooteid või teenuseid ja oleks kliendile nähtav, mida kliendid ootavad ja kuhu turundus on suundumas?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles