Ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) on alustanud rootslastele Eestit tutvustavat kampaaniat, 300 laekunud ideepakkumise seast on sõelale jäänud ka Põhjaka mõis ja Järva-Jaani vanatehnika varjupaik.
Põhjaka meistrid jagavad Rootsi toidukriitikule nippe
EASi kampaaniajuht Katrina Sokk ütles, et ühelt poolt on kampaania EpicEstonia eesmärk muuta Eestimaa erinevad paigad rootslastele atraktiivsemaks ja parandada nende silmis ka riigi mainet, teisalt soovib EAS tõsta ööbimiste arvu Eestimaal, nii et siin viibimine kestaks vähemalt kaks päeva. «Lisaks siinsete vaatamisväärsuste tutvustamisele on rootslaste tähelepanu köitmiseks vaja mingit erilist nišši, mis aitaks elamusi nendeni tuua ebatavalisel moel, kuid oleks meile ka reaalselt teostatav,» ütles Sokk. Nii arendati välja idee koostada kuus erinevat turismikategooriat: seiklus, loodus, peredele suunatud tegevused, wellness ja spaa, mood ja disain ning ajalugu-süvakultuur. 300 ideekavandist on koostatud 97 võimalikult eriilmelist ettevõtmist, mis hõlmavad paarisadat paika üle Eesti.