Aasta algul, 12. veebruaril algasid ettevalmistustööd Türi linna piiresse jääva Koidula silla remondiks. Tööde tegija, OÜ Järelpinge Inseneribüroo mehed vedasid kohale kõrged piirdeaiad ja ehitasid pika puidust jalakäijate silla, et jalgsi või ka jalgrattaga Raadiojaama tänava elurajoonist kesklinna ja tagasi pääseda või Kõrgessaare kalmistule jalutada.
Alles seejärel, märtsi algul, suleti maanteesild lõplikult liikluseks ja asuti seda lahti võtma. Esimene tööjärk – silla lammutus – on juba unustatud. Praegu ehitatakse kaldasambaid ja tugevdatakse endist jõesammast.
OÜ Järelpinge Inseneribüroo töödejuhi Emil Liiase kinnitusel plaanitakse mai keskel hakata uusi sillatalasid kokku panema. Töödega lõplikult ühele poole jõuda on lootust jaanipäevaks.
Türi vallavalitsuse majandusosakonna juhataja Urmas Kupu ütlust mööda olnuks vallal üksnes oma rahaga silda remontida keeruline.
Majandus-kommunikatsiooniministeerium andis 301 000 eurot, omaosaluseks pidi vald leidma 57 000 eurot. «Ilma riigi rahaabita poleks olnud võimalik töödega alata, kuid põhjendasime, et tegemist on Türi linnale ikkagi väga olulise objekti – kaht riigimaanteed ühendava sillaga,» selgitas Kupp.
Üle Koidula silla pääseb Türilt Rakvere–Pärnu maanteed ja Türi–Viljandi maanteed ühendavale Türi–Alliku – Taikse lõigule. Silda tuleb ületada, et jõuda Raadiojaama või Heina tänavale või siis sõita Kõrgessaare kalmistule.
Millal linna piirilt Tori ristina ulatuv kruusane lõik musta katte alla saab, ei osanud Kupp öelda. «Tegemist on riigimaanteega, mida päevas läbib keskmiselt 90 masinat. Sellise koormusega on see lõik remonti vajavate teede järjekorras alles 200. kohal,» teadis ta öelda.
Aasta algul, 12. veebruaril algasid ettevalmistustööd Türi linna piiresse jääva Koidula silla remondiks. Tööde tegija, OÜ Järelpinge Inseneribüroo mehed vedasid kohale kõrged piirdeaiad ja ehitasid pika puidust jalakäijate silla, et jalgsi või ka jalgrattaga Raadiojaama tänava elurajoonist kesklinna ja tagasi pääseda või Kõrgessaare kalmistule jalutada. Alles seejärel, märtsi algul, suleti maanteesild lõplikult liikluseks ja asuti seda lahti võtma. Esimene tööjärk – silla lammutus – on juba unustatud. Praegu ehitatakse kaldasambaid ja tugevdatakse endist jõesammast. OÜ Järelpinge Inseneribüroo töödejuhi Emil Liiase kinnitusel plaanitakse mai keskel hakata uusi sillatalasid kokku panema. Töödega lõplikult ühele poole jõuda on lootust jaanipäevaks. Türi vallavalitsuse majandusosakonna juhataja Urmas Kupu ütlust mööda olnuks vallal üksnes oma rahaga silda remontida keeruline. Majandus-kommunikatsiooniministeerium andis 301 000 eurot, omaosaluseks pidi vald leidma 57 000 eurot. «Ilma riigi rahaabita poleks olnud võimalik töödega alata, kuid põhjendasime, et tegemist on Türi linnale ikkagi väga olulise objekti – kaht riigimaanteed ühendava sillaga,» selgitas Kupp. Üle Koidula silla pääseb Türilt Rakvere–Pärnu maanteed ja Türi–Viljandi maanteed ühendavale Türi–Alliku – Taikse lõigule. Silda tuleb ületada, et jõuda Raadiojaama või Heina tänavale või siis sõita Kõrgessaare kalmistule. Millal linna piirilt Tori ristina ulatuv kruusane lõik musta katte alla saab, ei osanud Kupp öelda. «Tegemist on riigimaanteega, mida päevas läbib keskmiselt 90 masinat. Sellise koormusega on see lõik remonti vajavate teede järjekorras alles 200. kohal,» teadis ta öelda. Foto: Jürgen Aluoja
Kommentaarid
Copy