Väätsa lapsed uurisid Prantsusmaal tuumaenergia tootmist

Merit Männi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eelmisel laupäeval naasis neli Väätsa kooli õpilast ja kaks õpetajat Prantsusmaalt Le Mansist, kus nad olid kaks aastat vältava Comenius projekti «Energiaalasest haridusest Euroopas» neljandal projektipartnerite kohtumisel. Lisaks Väätsa kooli esindusele olid kohal Kreeka, Saksamaa ja Itaalia kooli projektipartnerid.

Väätsa põhikooli inglise keele õpetaja ja projektijuht Anneli Tumanski selgitas, et õpilased ja õpetajad ei pääsenud Prantsusmaa-reisile niisama, vaid igal meeskonnal tuli ette valmistada mitu ülesannet: ehitada tulevikumaja ja robotauto ning koostada esitlus. «Samuti uurisime oma riigi taastuvenergia, fossiilkütuste ja elektriautode arengukavasid,» lausus Tumanski. «Enne kohtumist käisime õppekäigul Tallinna tehnikaülikooli innovatsioonikeskuses Mectory, kus tutvusime robotite, droonide ja energiasäästliku majaga ning koostasime esitluse.»

Le Mansis oli Väätsa kooli meekonnal põnev näha, mida olid ette valmistanud teiste partnerkoolide esindused. Selgus, et tulevikuenergiat nägid kõik taastuv-, mitte enam fossiil- või tuumaenergiana.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles